1 Aralık 2011 Perşembe

Evde Mi Kaldın?



'Ucuz, ucube, aptal, kurnaz, sinsi...' neden benden daha '...' olan kadınlar yalnız değil de ben öyleyim?

Elde tutmak diye bir kavram varmış, yıllar geçmiş ve ben hala öğrenememişim. Erkeğe öyleymiş gibi gösterip de istediğini kabul ettirecekmişsin.. Kendine bağlayacakmışsın.. sarıp sarmalayıp, kendini özgür hissettirirken aslında kaçamamasını sağlayacakmışsın.. Hayır, ciddiyim bu bir formül kitabından falan alınma değil.. Anneden kızına öğretilen geleneksel 'kocanı bul, kendine organ et' formülü; daha basiti evde kalmamanın yolları kitabı..

Peki sevda nerde, sevgi, sadakat, bağlılık, dürüstlük, içi dışı bir olmak.. Yıllarca üzerinde yazılan çizilen kutsal aşk..neredesin?

Hesapsız kitapsız.. kalple, ruhla..ilelebet verilen yeminler nerede?..

Piyasada adam yok diye bulduğunu kapaklayan zihniyeti hedef almıyorum, benim maksadım aslında gayet 'farkında' olan ama sadece ailevi, çevresel, 'evde kaldım' telaşına kapılan entellektüel kararsız elektronlara.. Kuponla koca biriktirmeyin, çünkü sizin gazete alma sebebiniz aslında bu değil, veya değildi..

Çok geç kalınmamış olmaması dileğiyle..

-Çikolata Kız-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar