29 Kasım 2011 Salı

Bok Gibiyim



Akşam yatana kadar aklımda o, sabah uyanınca aklımda o. Allah'ım beni bu durumdan bi an önce kurtar, lütfen lütfen lütfen. Çilliden nefret ediyorum. İş için yine görüştük, ve biz daha da samimi olduk. Cumartesi gecesi arkadaşımın partisi vardı, ona bile beraber gittik. İlk başta tedirginlik vardı üzerinde, nasıl bi yer falan düşüncelerinden. Gittiğimizde oldukça memnun gözüküyodu, zaten dile getirdi bunu da. Bi daha olursa kesinlikle gelmek istiyorum dedi. Arkadaşı da gelmişti, içtiler içtiler sarhoş oldular. Tutturdu benimle geliceksin bu gece diye. Arkadaşına gidicekti, yarın iş var çalışıyoruz ikimizde dedim ama ne yaptı ne etti beni de yanında götürdü.

Gittik, zaten körkütük sarhoş. Arkadaşı odasına geçti, biz salonda uyucaz. Tabi bi erkek ve bi kadın birbirinden hoşlanırken sadece uyuması garip olurdu. Öpüştük falan derken, ben onun tişörtünü giymiştim üzerime en son. Tahmin ettiğiniz şeyi yapmadık ama. O gece hiç uyuyamadım neredeyse, başkasının evinde kalmaya alışkın olmadığımdan huzursuz bi şekildeydim. Zaten gece 4 te uyumaya geçtik, ama ben sürekli uyanıp durdum. Gece aşırı terliyodu, terini sildim falan, üstünü giydirdim. Sabah uyandım hadi gidelim işe dedim, uyuyalım erken dedi. Peki dedim, devam ettik uyumaya. Sarıldı falan bana. Sonra işten aradılar beni, sen git dedi bana şerefsiz. Halbuki bana beraber gideriz demişti. Kalktım gittim ben işe.

Sonradan geldi o da, yüzüne bakamadım. Sinirliydim ona ben ama yine de kızamıyodum. Trip yapıyorum sandı, aslında utandığımdan bakamıyodum yüzüne. Trip mi yapıyosun bana dedi, yok dedim. Sonra yanımdaydı biraz falan işte. Akşam çıkarken göremedim onu, aradım iki kez meşgul yaptı. İşi olduğunu biliyorum ama yine de isteyen bi fırsat bulabilirdi. Mesaj attım sonra gidicem seni görseydim gitmeden ama işin var diye, cevap yok. Ben gidiyorum yazdım cevap yok. Her zaman böyle yapıyo diye üstelemedim, gece arar dedim. Aramadı, ne gece ne ertesi gün ne de bugün. Çocuktan ses çıkmadı.

Sanırım onun beklentilerini karşılamadığım için. Çok kötüyüm, herşey bok gibi. 1 ay öncesini düşünüyorum, başka biri için üzülürken şimdi bambaşka biri için üzülüyorum. Ama bu sefer daha çok, çünkü bununla oldukça fazla yakınlaştık. Alıştım ona ben, aşık oldum ya da. Ama o aşık olunacak biri değil biliyorum, keşke söz geçirebilsem kendime. Diğer çalışanlardan bi kız o parti gecesi mesaj atıp durdu ona, cevap yazdı mı bilmiyorum. Kim bilir daha kaç kızla muahabbet ediyodur, işi gereği de kızlarla görüşmek zorunda.

Herneyse o gün en son akşam konuştuk, sonrası cevapsız mesajlar işte. Bende aramıcam, biliyorum sonu yok zaten. Ama niye böyle oluyo? Çok kötü hissediyorum kendimi. Tek duam var herşeyin hayırlısı, ama onu isterdim ne yalan söyleyeyim. Ama işte hep ama'lar var. Bitsin istiyorum bu salak düşüncelerim, ne bu ya sabah akşam aklımın içinden gitmiyo adam. Önceden böyle değildi, olsa da olur, olmasa da olur diyodum. Şimdi öyle değil. Amacını da anladım aslında, sadece beni bişeyler için kullanmak. Partiden sonraki gün bana dün beni çok şaşırttın dedi. Ne için dedi hala bilemiyorum. Bi an önce aklımdan gitmen tek dileğim..

Siktir git lütfen.

-Çikolata Kız-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar