9 Kasım 2011 Çarşamba

Geldiği Gibi Gidiyor...



Evet, geldiği gibi gidiyo. Tam birinden hoşlanıyorum, ne olduğunu anlayamadığım bi sebepten çekip gidiyolar, ya da geri çekiliyolar. Ben zaten çok çok zor beğenirim, tam diyorum eh bununla yapabilirm gibi, anam ne oluyosa hepsi birden siktirolup gidiyolar. Hayır yani benden hoşlanandan da ben hoşlanamıyorum. Sorunum çok büyük.

Bence insanlar bu dünyaya aşk için gelmişler, en azından ben böyleyim. Hep seveyim sevileyim havası içinde olmak gibi bi çabam var. Aşk olmayınca hayatımda, kendimi eksik hissediyorum. Bilmiyorum neden böyle, ama gerçek bu. Sevmek istiyorum köpek gibi, sevilmek istiyorum yine köpek gibi. Körkütük sarhoş olmak istemiyorum ki ben, körkütük aşık olmak istiyorum. Mutlu olmak istiyorum ve ben sadece aşıkken mutlu oluyorum.

7 yıl süren ilişkimi bitirdiğim zamanlar, içimde hep ben bi daha kimseyi sevemem diye düşünceler dolanırdı. Sonra birilerinden hoşlanmaya başlayınca, yok ya sevebilirim diye düşünmeye başlamıştım. Ama şimdi eskisi gibi düşünmeye zorluyo beynim beni. Çünkü ben birinden hoşlanıyorum, genelde onların çabasıyla oluyo bu, sonra onların amacını ya anlıyorum ya da kendileri çok açık sözlü oluyolar. Ulan o köpek Haylaz bana benimle birlikte olmak istediğini söyleyecek kadar açık sözlüydü. Sevgili olmaya gelince, hayatına birini sokmak istemiyomuş, kızlar onu yoruyomuş. Be gerizekalı mal herif, sevişmeye gelince enerji mi depoluyosun. Gerçi sadece lafta söylüyodu bana, gerçeğe dönüştürme planı falan yoktu. 1 seneden beri kötü alışkanlıklarını bırakmış ve böyle sevişmekle ilgili olaylardan da uzak durmaya çalışıyomuş. Ama beni görünce dayanamıyomuş, ben ona uzun zamandır hissettirmediği duyguları yaşatmışım. Kimseden böyle etkilenmemiş, falan filan işte erkeklerin herhalde kızları tavlamak için kullandığı kelimeler. İnsan yine de inanmak istiyo. Belki de ben hayatımda biri olsun çok istediğim için, hayatımda biri olmadığında boşluk hissettiğim için, bu salağın sözlerine inanmayı seçmiştim.

Şimdi onunla da hiç konuşmuyoruz, bayram seyran hariç işte. Bi de facede o da yorum yapıyo ara sıra. Genelde resimlerime yorum yapar o. Zaten Komiğe de onun yüzünden bulaşmıştm. Komikle aramızda yaşananlara üzüldüğüm kadar, Haylaz beni üzmedi belki de. Bazen diyorum ben Haylaza aşık oldum sanırım, Komikle de hiç görüşemediğimiz için gözümde bu kadar değerli. Ama bazen diyorum Haylaz çok piç, benden sonra biriyle sevgili olma yoluna bile girmiş, demek ki beni sadece kullanıcaktı. Hem diyorum Komik hiç öyle piç bi çocuk değil, bana zarar vermek istemediği için uzak duruyo bazen. Bilmiyorum, ikisini de çözemedim. Ama şöyle çocuğumun babası olarak ikisinden hangisini seçerim diye düşünsem Komik birinci sırada yer alır. O daha aile olabilicek yapıya sahip, içki falan içiyo ama kendini de biliyo. Haylaz sigarayı da içkiyi de bırakmış. Ama haylazlığı bırakamamış işte.

Herkes mutlu olsun istiyorum, bende tabi ki.

Sonra benim ara sıra çalıştığım bi iş var, orda da patronum bana asılıyo. Patronum dediğimde aynı yaştayız, aynı işi abisiyle yapıyoduk yıllar önce. Sonra bunlar abisiyle şirket açtılar, bu işlerin başına geçtiler. Bizde 4 yıl öncesinde tanışmıştık. Çilli olsun onun adı da, çilleri var çünkü. O zaman benim parmağımda yüzük vardı tabi. 4 yıl sonra yeniden karşılaştık işte, çocuk direk bana yazdı. Bende ondan hoşlandım. Tamam dedim, Komik olayını atlatıcam galiba. Ama gel gör ki bunun da amacı beni eve atmak, ama bilemiyorum belki de beni denemek için mi yapıyo. Erkekler nasıl bu kadar rahat olabiliyolar anlam veremiyorum. Ulan daha 2-3 günde konuyu eve gitmeye hangi aklı başında erkek getirir ki? İşte anlayamıyorum ben insanları. Sonrada bütün erkeklere bok atıyorum, hepsi aynı, işleri güçleri seks, başka bişey düşündükleri yok. Ulan diyorum biri de beni sevsin be, sevsin yani çok bişey istemiyorum. 10 tane erkeğin beni hayal etmesindense bi tane erkeğin beni sevmesini tercih ederim. Tabi ki benimde onu sevebilmem şartıyla. Yoksa beni seven erkek yok mu, var. Ama ben onları sevemiyorum.

Bazen kimseyi sevemicem diye düşünüyorum, hiç evlenemicem, çocuğum olmayacak, gelinlik giyemicem, anne olamıcam, kendi evim olmayacak, aile olamıcam. Herşey çok zor geliyo. Bazen evden dışarı çıkmak istemiyorum, hatta yatağın içinden bile. O derece zor geliyo herşey. Çocukluğumdan kaynaklanan bi sorundur belki de bu. Onları da anlatıcam hep. İçimi dökmek iyi geliyo çünkü.

İnşallah herşey güzelleşir herkes için.

-Çikolata Kız-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar