19 Kasım 2011 Cumartesi

Kadınlar Ne İster?

Ben kendi isteklerimi yazıcam, bence çoğu kadın bunlardan şikayetçidir, ya da bunları istiyodur. Aklıma gelenleri yazıyorum, devamı olacak...



-Asla ve asla buluşmak istediğiniz biriyle buluştuğunuzda NEREYE GİDELİM sorusunu sormayın. En nefret ettiğim sorudur yani ve biliyorum ki tüm kızlar bu sorudan nefret eder. Madem davet ediyosun, o zaman bi zahmet nereye gidileceğini de sen düşün.

- Sevgiliniz sizinle birlikte sizin arkadaşlarınızın yanındaysa, onu unutup arkadaşlarınıza tüm ilginizi vermeyin. Hatta arkadaşlarınızın yanında O'nun hayatınızda olması sebebiyle kendinizi çok şanslı hissettiğinizden bahsedin. Kadınlar sevgililerinin çevresinde pohpohlanmaktan hoşlanır.

- Hoşlandığınız kişiyi pazar kahvaltısına çıkarıyosunuz ya, o pazar kahvaltısında bile bakımlı olun. Pazar günü sabah diye yataktan kalkıp gelmiş gibi olmayın. Her gün saçınızı nasıl özenle düzeltiyosanız o günde öyle olun. (Yaşadım, ordan biliyorum. Ben salak mıyım o kadar süslenip püslenirken, sen bakımsız gibi çık karşıma. Hani yıllardır tanışıyo olsanız neyse..)

- Yemeğe gittiniz, ortaya bişey geldi ve ikinizde tabaklarınıza alıcaksınız. Ya bırakın önce karşınızdaki bayan alsın tabağına, ya da siz onun tabağına koymaya yeltenin. Aksi olduğunda çok kaba olduğunuzu düşünüyoruz. (En azından ben öyle düşünüyorum.)

- Hoşlandığınız kızın yanında garip garip şakalar yapmayın, çok fazla samimi olmayın daha ilk günlerde. Çok itici oluyosunuz, benden söylemesi.

- İltifat edin, bişey kaybetmezsiniz. Kazanırsınız.

- Kibar olun, arabanın kapısını açın. Hele ki başkalarının yanında bunu yaptığınızda, değeriniz artacaktır.

- Süpriz yapın, kadınlar süprizlerden hoşlanır. Sevdiği bişeyi öğrenin, ve onun haberi olmadan ona alıp verin. Bu minik bi çikolata da olur, sevdiği kitapta olur, gitmek istediği sinemada olabilir. Ufak büyük demeyin, süpriz yapın.

- 24 saat mesajlaşmayın, konuşmayın. İlk günler çok güzel gelsede, sonradan monoton bi ilişkiye dönüşür. Bırakın sizi merak edelim. :))

- Çiçek alın, ama ara sıra. Sürekli almayın sıkılırız, hiç almamazlık yapmayın dert yanarız.

Şimdilik bu kadar, arkası yarın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar