19 Kasım 2011 Cumartesi

Kızlar Kızları Kıskanır




Ben bi kaç gündür çalışıyorum. Böyle kısa dönemli işlerim oluyo işte. Oraya gidince üstümü değiştiriyorum falan. Tuvaletteyim ilk gün, değiştirdim üstümü. Etek giydim işte, içime kolsuz bluz, üstüne hırka. Sonra eteğimin buruşuk olduğunu farkettim. Kızlar kızlardan fikir alır ya, bende normalde evde denerim, evdekilerden fikir alırım. O gün alamadım, o yüzden tuvaletteki bi kıza sordum. Anam sormaz olaydım, kız resmen beni yerin dibine soktu. Bluzun çok ucuz duruyo, eteğin çok buruşmuş, bence çok uyumsuz olmuş. Yanında başka kıyafet yok mu, yok şöyle yok böyle. Ay sinir etti beni, ama gittim başka kıyafet vardı onu giydim. Bi daha da sormamaya karar verdim. Kızı da görseniz beyaz gömlek siyah etek giymiş, bildiğin klasik kıyafetlerden ve çok basit yani. Zaten yaşı da 20'miş. Okullu kızlara benziyodu. Bence beni kıskandı, çünkü üstüm gayet güzeldi. Sadece eteğim biraz buruşuk duruyodu orası doğru, ama çokta göze batmıyodu. Ama işte bi kere aklıma girdi mi, bende karar değiştirip üstümü değiştirdim.

Ve kızlar kızları kıskanır, bi kez daha tanık oldum.

-Çikolata Kız-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sayfalar